w 0 0 t

OK, nu har jag sett den skummaste tatueringen nånsin. Ingen naken brud i pannan, eller snobben som slickar ner i nån urringning, eller nåt annat snuskigt. Ingen nördtatuering som legolasöron eller "min andra bil är USS Enterprise" eller så. Tatueringen satt på en 30-årig kvinnas arm, och var...SL-loggan. !?!. Vem tatuerar in SL-loggan på sin arm? Jag fick riktigt skumma vibbar, tänkte för en sekund att hon kanske var som hon som var på 100 höjdare, som trodde hon var gift med Berlinmuren och hade sex med en bit av Berlinmuren. Den här kvinnan kanske tror hon är gift med SL - hur nu sånt går till - och går runt och gör massa snusk med handtagen. Usch. Förmodligen inte, men en riktigt riktigt skum tatuering var det.

Nu är det kräftskiva och sjöslag är utlyst!

Kommentarer
Postat av: JohanE

Jag kan avslöja att jag såg en fjortis med SL-tatuering på halsen idag så jag gissar att det är någon form av jippo SL har just nu. :)

2007-08-18 @ 01:00:49
Postat av: Caroline

Johan: Jag såg också fjortistjejen med SL-loggan på halsen idag i tunnelbanan! Jag stod och funderade på om det inte hade något med initialer att göra... Jag vet en tjej som heter Sofie Lindgren som alltid har kallats SL och därför har funderat på att göra den tatueringen... Men hon tyckte att det ändå var att gå lite väl långt. Andra kanske inte tycker det...? Andra fina tatueringar jag har sett: "BITCH" tatuerat på halsen på en 40-årig skabbig tant i utmanande kläder som hånglade med en raggargubbe i 50-årsåldern. "White trash" tatuerat längs med utsidan på ena foten på en 20-årig tjej som verkligen var white trash... Påminn mig om att jag aldrig ska tatuera mig...

Postat av: siz

...hon kanske bara gillar stockholm... och alternativet var att tatuera in stadshuset eller nåt...
Annars såg jag en Maorisnubbe på NZ som hade en "full moko" dvs sånna däringa ansiktstatueringar. KRÄJSSSI

2007-08-18 @ 16:44:34
Postat av: L

har sett minst 4 st med de där SL-loggorna

2007-08-19 @ 14:54:31
Postat av: JohanE

Det kanske smittar!? :)

2007-08-20 @ 22:01:34
Postat av: Faribrallan

The SL syndrome:
http://tatuforum.com/profile_nospam.php?mode=viewprofile&u=8428&sid=63ea88ebf35ccb3d4600bac29472cff8
Eller också är det en fästingburen sjukdom...

2007-08-21 @ 08:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback