Som man dansar får man ligga

Fler har uppenbarligen sett SL-tatueringarna. Jag undrar _verkligen_ vad som är på gång...

Igår var en smått magisk kväll på Göta Källare - John '00' Fleming, en sann trancelegend, var och spelade på Monday Bar, och det var med säkerhet säsongens tyngsta kväll. Jag trodde det skulle bli lagom snällt, istället blev det en 2½ timme käftsmäll. Helt otroligt, och jag känner mer och mer hur det blir jag låter musiken bli en del av mig när jag är ute för att verkligen dansa. Tyvärr var det sista Summer Sessions för året, men det saknas inte spelningar. Carl Cox 15 september någon...? =)

På tal om dans har jag ett nytt favoritprogram på TV. Jag kollar extremt lite på TV, men det finns något jag fastnat för - So you think you can dance. Jag blir så JÄVLA sugen på att bara gå till något ställe där man lär sig dansa och sen aldrig göra något annat. Inte bara ser det så enormt roligt ut, jag blir så imponerad att jag tappar hakan varje gång över kroppskontrollen dansare visar upp. Precis så vill jag att min kropp ska fungera och svara på vad jag vill att den ska göra.

Kommentarer
Postat av: JohanE

Om JAG får välja har jag hellre samma kroppskontroll fast är grymaste Tae Kwondo-nissen! :) FIGHT!

2007-08-21 @ 23:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback