A.D.I.D.A.S

Då var det dags för ett nytt försök! Just hemkommen från en fisketur nere vid älven, vår älv, i Rottneros, i Värmland. Hit flyttar jag när jag blir gammal, och här kommer jag att dö.

Det har nästan hänt lite väl mycket för att sammanfatta allt i ett enda inlägg =) Men några stolpar ska jag väl kunna klämma ur mig såhär när "semestern" närmar sig sitt slut.

Amsterdam och Sensation White: Sinnessjukt. Åk. Lämna allt och åk. Det finns inga ursäkter.

Jobb: Det har funkat. K&K är fortfarande roligt, Sabis var precis så trist på slutet som jag hade fruktat. Men så är det; inte alltid pengarna kommer lätt. Nu är det lite jobb kvar i sommar, men jag ska försöka vara en del ledig de sista veckorna. Ladda ordentligt inför skolan igen! Men det känns roligt att börja igen, ska ju läsa helt nya saker (företagsekonomi), och framförallt få träffa nytt folk! Men blir det för läskigt är det skönt att veta att Tove också ska läsa samma sak - vi får väl dela snuttefilt om allt känns farligt ;)

Värmland: Vackrast på jorden. Var på besök hos mig granne Jeanna som bor i Grums för några dagar sen, och åkte med henne och hennes kompis till Karlstad för en utekväll. Eftersom jag både körde, och äter penicillin eftersom jag lyckats dra på mig borrelia (akta er för "myggbetten"...), blev det inte riktigt så vilt som det kunnat bli, men det var en väldigt trevlig kväll ändå! I bästa tjejbästisanda avslutade dom kvällen med att sitta på mcdonalds och bråka, men ni är förlåtna tjejer...

Imorgon åker jag hem igen; hem till mitt eget och det jag vet hur det är och hur det fungerar. Men jag är förväntansfull. Lust for life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback