Z03...

Nu sitter jag här och skriver Z03:or. Igen. Dom tar aldrig slut, Jakob sa att det finns typ 5000 att göra, och vi har hunnit med kanske..3000? Min hjärna håller på att kollapsa. Johan berättade just att han inte orkar ta en öl ikväll heller, så nu har jag ingenting att leva för! Jag och Jakob snackade lite ölsorter, jag berättade att jag tänker ge mig in på den amerikanska ölmarknaden snart. Det mesta man druckit är ju riktigt vattnigt, som Budweister, men det verkar ändå finnas lite mer ordentligt öl som Anchor Steam och Samuel Adams. Systemet verkar dock inte ha så mycket amerikanskt öl, man kanske kan be dom plocka in lite? Jag tror det är dags för en ölprovning snart, vilka är med?

Jag sa igår eller i förrgår att jag tänkt droppa c-uppsatsen denna termin. Det slog rot ordentligt, och jag har varit alldeles uppfylld av energi att skriva den andra uppsatsen istället. När jag kom hem idag så satte jag igång och jobbade på den. Jobba i detta fall betydde klippa-klistra delar av andra uppsatser om ungefär samma sak som den jag ska skriva om nu, bland annat inledningen till c-uppsatsen och en bit av min b-uppsats. Sen lite modifierat förstås. Man ska ju återvinna kunskap...Tur att man har copyright på sina egna grejer, haha...

Ha en skön kväll, för det har inte jag!

Kommentarer
Postat av: Johan E

Vadå banger lol, vissa har faktiskt normala arbetstider. ;-) Jag är lätt på vad det gäller ölprovning.

2007-04-26 @ 21:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback