Oh it's on

image28

Här har vi dom; biljetterna till Sensation White i sommar. Oh yes.

Kommentarer
Postat av: Susanna

hej!
kommenterar sällan 'okända' personers bloggar, men efter ha läst en hel massa i din blogg som jag tänkte "ja men precis! exakt sâdär har jag ocksâ tänkt" eller "bra idé"/"bra tänkt"...

(droppen som fick bägaren att rinna över var "Ofta träffar man människor som verkligen BRINNER för något de gör; det de pluggar eller arbetar med eller har som fritidsintresse. Jag avundas dessa människor. Jag har aldrig, vad jag kan erinra, haft ett bestående, genuint intresse för något. Jag vet inte varför, men saker som intresserar mig får mig ändå aldrig att med ohämmad vetgirighet sitta i timmar och leta information." om du undrar, eftersom jag här om dagen uttryckte mig nästan precis pâ samma sätt i ett samtal med en kompis. Hm, lâng parantes, sorry :P)

...om, bestämde jag mig ändâ för att säga "hej", sâ hej! och, jag gillar din blogg :)
planerat ocksâ att jobba med miljön (kanske i kombination med politik, och kanske ev även ekonomi), pâ ett eller annat sätt, men jag har inte ens kommit igâng med pluggandet än (typ). Planerar att läsa "hâllbar samhällsutveckling(-sâret)" pâ su frân och med januari - det var för övrigt i sökande av kommentarer eller liknande av den utbildningen som jag râkade hamna pâ din blogg.
nâja. vore kul att prata med dig/lära känna dig om du har lust, du verkar vara en intressant människa.
/Susanna (i Paris, ursäkta "â:en")

2007-04-23 @ 17:57:00
Postat av: Markus

Nej, jag är inte alls avvudsjuk på din white-ticket! .....

//akki

2007-04-23 @ 20:09:25
Postat av: Mike

O det e så jävla najjs!! vilken kick det kommer va!! Forza Sensation!

2007-04-24 @ 01:11:22
Postat av: Henrik

Yes Mike, jag har ingen aning om hur du fick en till slut men nu kör vi :D Ses hos Richard på måndag (antar jag)!

Postat av: Johan E

http://partyflock.nl/images/cartoon/4.jpg

2007-04-24 @ 20:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback