När guden av november rör sig står tiden stilla

Igår kväll var jag, min granne Kristian, Danne och Johan på Nymble. Rekyl ordnade underhållning i form av två riktigt kända drum 'n bass-DJ's som heter Fabio och Grooverider, men eftersom ingen i det här landet förstår att uppskatta drum 'n bass ringer nog inga klockor bland falu rödfärgen och snickarglädjen ute i torpen. Inte den Fabio som har manliga bröst och oskön frisyr förresten. Allt var riktigt trevligt och bra, och återigen är det bevisat att drum 'n bass på lagom (läs: skithög) volym spöar allt när det gäller att dansa.

image34

Från vänster till höger: Danne, Johan, jag och Kristian. Hon som tog bilden började med att dissa mig stenhårt för att jag hade shorts, vilket hon tyckte var jättefult och förbjudet att gå ut i tydligen. Men det är grymt fint när man ska dansa, det blir ju rätt varmt. Sen tog hon bilden snett eftersom Pytagoras sats säger att hypotenusan är längre än kateterna eller vad det nu heter, jag minns inte riktigt. Jo, så heter det. Därför är allt lite snett. Allt i allt en grymt trevlig kväll, hann med tunnelbanan med ungefär två sekunder också så jag kom hem snabbt och bra! 4½ vietnamesiska hängbuksvin av 5 möjliga!

image35

Det är humor, det är humor...

image36

Lite action footage. Som ni kanske ser är det alltså inte den Fabio ni känner.

Kommentarer
Postat av: Johan E

Nu hittar alla till toaletten! Sorry Daniel, men det var ett måste att ta den bilden när jag såg den! :D

2007-04-28 @ 16:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback