Things to do at night

Varför sitter man alltid uppe för länge och bara slösurfar? Värdelöst! Man kan ju lösa världens problem, eller lära sig knyppla, eller lyssna på ny musik. Det blir nästan lite pinsamt när man kollat samma länkar tio gånger, bara för att man inte orkar göra nåt annat..Äh, jag skyller på vintern, den passiviserar!

Ikväll är det Tiesto! Det kommer bli så enormt bra, jag är verkligen laddad för att dansa hela natten. Känslan är enorm, iaf om man gillar att dansa. Jag är så glad på mig själv att jag sett så mycket musik i år - LTJ Bukem, Danko Jones, Tool, Tiesto, Poets of the Fall, Ferry Corsten...Man vet ju aldrig när man dör, och dör man är det nog slut på musiken...

Nu när jag fått (och tjänat! jag är duktig på att jobba..) massa pengar ska jag nog investera i en digitalkamera. Fast jag känner att jag är typen som har en kamera, men glömmer ta bilder. Äh, jag får påminna mig själv. Och kanske, efter några miljoner försök, kanske det blir en bild på mig som blir bra oxå!

En grym lördag åt oss alla!

Kommentarer
Postat av: ullis

du kan ta fina bilder på fina saker och lägga upp här på din allderles egen blogg! :)

2006-11-29 @ 00:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback