Blåggtjörkort

Då var det dags att bli av med bloggoskulden. Det känns lite pirrigt; tänk inte det inte blir som man tänkt sig? Om det inte blir sådär skimrande med mjuka kanter, utan lite hårt...Kanske vet jag inte förrän dagen efter, haha.

Först och främst rekommenderar jag alla att läsa denna blogg, och sen sprida länken till minst tjugotre släktingar och vänner. Jag lovar att vara en god bloggare och blogga mycket. Det känns lite deprimerande att alla de mest aktiva bloggarna här handlar om mode. Det finns väl viktigare saker...? Kanske inte för bloggare. Och lämna såklart gärna kommentarer; bra och dåligt, om ni vill  läsam er av något och mindre av nåt annat.
Idag vill jag iallafall ha ett GRATTIS, eftersom jag ordnat nytt jobb! Inte så glammigt kanske, men ett stort och bra steg mot det jag tänker göra när jag blir stor... Jag ska jobba som kursassistent på två miljökurser på Stockholms universitet, vilket jag tror är jättebra när man tänkt sig bli miljökonsult. Vi får se...

Än så länge känns det bra, med oskulden alltså..Jag hoppas att jag inte ångrar mig, för då är det ju för sent.. =)

Nu är det K-1-gala och sen Grodan!
Och nytt jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback